
Rozliczanie za pozycjonowanie: Efekt czy Abonament?
CHCIAŁBYM POZYCJONOWANIE W ROZLICZENIU ZA EFEKT” – „ABONAMENT TO DLA NAS BARDZO WYSOKI KOSZT… Przede wszystkim zastanówmy się nad słowem „koszt”. Osobiście przekonałem się do traktowania pozycjonowania jako inwestycji w swoją stronę lub sklep i jestem przekonany, że środki przeznaczana na pozycjonowanie nie są pieniędzmi wyrzuconymi w błoto. Wiele osób boi się tego typu usług, ponieważ efekty […]

Robots.txt i sekcja META – do czego służą i czy są potrzebne?
To, czy Robots.txt jest potrzebny podczas pozycjonowania, jest kwestią sporną. Jedni mówią, że jest obowiązkowy, drudzy powiedzą, że w sumie z niego nie korzystają. Prawdą jednak jest, że potrafi być bardzo pomocny nie tylko w optymalizacji, ale właściwie w prawidłowym funkcjonowaniu naszej witryny. To samo można powiedzieć o sekcji META. Czym dokładnie jest Robots.txt i […]

Blaski i cienie dzisiejszej branży SEO
Branża SEO jest dziś w momencie fali wznoszącej. Sytuacja ta powoduje, że liczba osób pracujących w tym biznesie stale wzrasta. Wiadome jest jednak to, że każda hossa zostanie przykryta bessą. Co zatem zrobić aby utrzymać w tej ciągle rozwijającej branży gdy za jakiś czas przyjdzie realna recesja?

Optymalizacja obrazków – czy jest ważna?
Content według SEO to nie tylko sama treść. To również filmy, infografiki, a także obrazki. Sama ich obecność to jednak za mało. Ważna jest również ich optymalizacja, która jeszcze bardziej zwiększy widoczność strony w wyszukiwarkach. Jak bardzo jest to jednak istotne pod kątem pozycjonowania? Dowiedz się więcej na ten temat poniżej. Współczesne pozycjonowanie stawia przede wszystkim na treść. […]

Praktyczne narzędzia przydatne do analizy SEO
Analiza SEO strony internetowej jest dziś jedną z ważniejszych czynności, którą należy wykonać przed optymalizacją i promocją witryny. Aspekt ten jest bardzo często pomijany lub wykonywany niedokładnie, z czego wynikają późniejsze kłopoty. Dziś przedstawiamy telegraficzny przegląd wybranych narzędzi pomocnych przy działaniach SEO. PO CO WŁAŚCIWIE WYKONYWAĆ ANALIZĘ SEO? To tak jakby zapytać – a po co lekarz […]

Co właściwie możemy znaleźć w ofercie na pozycjonowanie?
Jako handlowcy agencji SEO pozycjonującej strony i sklepy internetowe bardzo często spotykamy się z pytaniami, co właściwie Państwo dla nas zrobią? Jakie są wytyczne odnośnie naszej strony? Jak to wpływa na ruch? Z jakich narzędzi Państwo korzystają? Co należałoby poprawić i jakie rozwiązania wdrożyć? Jednakowa odpowiedź na te pytania nie jest możliwa dla każdej strony i […]

Zanim rozpoczniemy pozycjonowanie Twojej strony
Zarówno przygotowanie oferty na pozycjonowanie strony jak i późniejsze działania realizowane w zakresie umowy z agencją SEO wymagają wcześniejszego dokonania kilku kluczowych analiz. Proces od zapytania ofertowego do rozpoczęcia prac pozycjonerskich składa się z czterech niezbędnych etapów. BADANIE POTRZEB Dobry Account Manager przed przystąpieniem do złożenia oferty na pewno rozpocznie rozmowy z klientem od zadania szeregu pytań, z […]
Jak pozycjonować aby odnieść sukces? – modele pozycjonowania
Każdego roku coraz więcej firm decyduje się na współpracę z pozycjonerem. W czasach kiedy strona internetowa jest obowiązkiem dla każdego szanującego się przedsiębiorcy trzeba wykazać się zdecydowanie większym zaangażowaniem w sieci. Przyjrzyjmy się dziś jaki model usług SEO warto wdrożyć we własnym biznesie. POZYCJONOWANIE STACJONARNE Pozycjonowanie stacjonarne to model współpracy polegający na tym, że specjalista ds. SEO pracuje […]

Wszystko o pozycjonowaniu lokalnym
Lokalne pozycjonowanie stron to fundament jeśli chodzi o budowanie swojej marki na „regionalnym” podwórku. Niezależnie od tego w jakiej branży działasz musisz zdawać sobie sprawę z siły jaką niesie za sobą Internet. Jeżeli jesteś w nim widoczny – twoja marka czy usługi będą popularniejsze. Utrzymasz starych klientów i pozyskasz nowych. Będziesz rósł w siłę, a konkurencja […]
Najnowsze komentarze