
Nowa Metoda do tworzenia firm i projektów – metoda PSA
Chcesz rozwinąć lub stworzyć projekt, firmę? Skorzystaj z prostej, a skutecznej metody. Przeczytaj i dowiedz się w 7 minut jak wdrożyć to rozwiązanie do swoich działań.

15 wskazówek dla początkujących handlowców
Handlowiec to nie zawód, handlowiec to stan umysłu. Ludzi pracujących w działach sprzedaży charakteryzuje wspólny zestaw cech i umiejętności. Jeśli jesteś żółtodziobem i marzysz dopiero, by stać się gwiazdą sprzedaży, dowiedz się, jaki jest dobry przedstawiciel handlowy. Zrób rachunek sumienia i przy okazji odpowiedz sobie na [zajebiście] ważne pytanie: co lubię robić w życiu. I […]

Skuteczna komunikacja – Jak skutecznie komunikować się z klientem?
Komunikacja jest jednym z najważniejszych elementów współpracy z klientem. Każdej ze stron zależy na tym, aby dobrze zrozumieć drugiego rozmówcę oraz żeby być dobrze zrozumianym. Bez względu na branżę jaką reprezentujemy, w komunikacji warto postawić na dialog. Poniższy artykuł opisuje pięć podstawowych zasad komunikacji.

Marketing wirusowy a budowanie świadomości marki
Marketing wirusowy to bardzo ciekawy temat, który często jest poruszany przez profesjonalnych marketerów. Dziś szerzej przyjrzymy się temu aspektowi. CZYM JEST MARKETING WIRUSOWY? Marketingowcy tworzą coraz to nowsze strategie budowania świadomości marki. Jedną z nich jest marketing wirusowy (ang. viral marketing). Jego celem jest doprowadzenie do sytuacji, w której potencjalni klienci między sobą będą […]

Co z tą kreatywnością?
Czy współczesne społeczeństwo ma problem z kreatywnością? Być może tak. Przynajmniej wciąż przypominają nam o tym media. Już od najmłodszych lat w dzieciach zabijana jest spontaniczność i kreatywność. Między innymi obwiniane są za to szkoły, które uczą nas myślenia pod klucz i testowych egzaminów. I Internet, jako miejsc bezmyślnej otchłani w naszym życiu. I oczywiście […]
Najnowsze komentarze