Czym jest User Experience (UX) strony internetowej?
Każda podróż rozpoczyna się od pierwszego kroku, a w świecie cyfrowym, ten krok często wyznacza doświadczenie użytkownika (UX) na stronie internetowej. To właśnie UX decyduje o tym, czy odwiedzający zostanie z nami na dłużej, czy szybko opuści naszą witrynę. W naszym artykule przyjrzymy się, co składa się na skuteczne UX i jak można je mierzyć […]
Marketing wirusowy – co to jest viral marketing?
Pamiętam moment, kiedy po raz pierwszy natknąłem się na kampanię, która w mgnieniu oka stała się wirusem w sieci – było to zarówno inspirujące, jak i nieco onieśmielające. Jak to możliwe, że pewne treści zdobywają popularność z prędkością światła, podczas gdy inne pozostają niezauważone? Marketing wirusowy, bo o nim mowa, to fascynująca dziedzina, która łączy […]
Współczynnik odrzuceń na stronie internetowej – jak poprawić?
Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego goście Twojej strony wydają się być bardziej nieuchwytni niż jednorożec? Klucz do zatrzymania ich dłużej niż na sekundę tkwi nie tylko w magii, ale w strategiach, które mogą znacząco obniżyć współczynnik odrzuceń. Od szybkości ładowania, przez przemyślaną optymalizację treści, po intuicyjną nawigację i responsywny design – każdy element ma swoje […]
Facebook Ads – co to jest i jak uruchomić?
W tym artykule odkryjemy, jak możesz skorzystać z potencjału reklam na Facebooku, aby zwiększyć widoczność swojej marki i przyciągnąć nowych klientów. Przejdziemy przez proces planowania i uruchamiania kampanii reklamowej, od określenia celów, przez targetowanie i segmentację odbiorców, po zarządzanie budżetem i tworzenie angażujących treści. Ponadto, dowiesz się, jak mierzyć efektywność swoich działań i unikać najczęstszych […]
Czym jest marketing automation i jak działa?
Czy zastanawiałeś się kiedyś, jak efektywnie zautomatyzować działania marketingowe, aby osiągnąć lepsze wyniki przy mniejszym nakładzie pracy? Marketing automation to klucz do zwiększenia efektywności i personalizacji Twoich działań marketingowych, umożliwiający budowanie głębszych relacji z klientami oraz optymalizację procesów sprzedażowych. W naszym artykule przybliżymy Ci, jak wdrożenie tej strategii może przynieść korzyści Twojej firmie, jakie zmiany […]
Nowa Metoda do tworzenia firm i projektów – metoda PSA
Chcesz rozwinąć lub stworzyć projekt, firmę? Skorzystaj z prostej, a skutecznej metody. Przeczytaj i dowiedz się w 7 minut jak wdrożyć to rozwiązanie do swoich działań.
15 wskazówek dla początkujących handlowców
Handlowiec to nie zawód, handlowiec to stan umysłu. Ludzi pracujących w działach sprzedaży charakteryzuje wspólny zestaw cech i umiejętności. Jeśli jesteś żółtodziobem i marzysz dopiero, by stać się gwiazdą sprzedaży, dowiedz się, jaki jest dobry przedstawiciel handlowy. Zrób rachunek sumienia i przy okazji odpowiedz sobie na [zajebiście] ważne pytanie: co lubię robić w życiu. I […]
Skuteczna komunikacja – Jak skutecznie komunikować się z klientem?
Komunikacja jest jednym z najważniejszych elementów współpracy z klientem. Każdej ze stron zależy na tym, aby dobrze zrozumieć drugiego rozmówcę oraz żeby być dobrze zrozumianym. Bez względu na branżę jaką reprezentujemy, w komunikacji warto postawić na dialog. Poniższy artykuł opisuje pięć podstawowych zasad komunikacji.
Marketing wirusowy a budowanie świadomości marki
Marketing wirusowy to bardzo ciekawy temat, który często jest poruszany przez profesjonalnych marketerów. Dziś szerzej przyjrzymy się temu aspektowi. CZYM JEST MARKETING WIRUSOWY? Marketingowcy tworzą coraz to nowsze strategie budowania świadomości marki. Jedną z nich jest marketing wirusowy (ang. viral marketing). Jego celem jest doprowadzenie do sytuacji, w której potencjalni klienci między sobą będą […]
Najnowsze komentarze