
Pozycjonowanie samemu? Sprawdź, dlaczego lepiej jest zlecić pozycjonowanie
Pozycjonowanie stron internetowych to popularny sposób na podnoszenie pozycji strony w wyszukiwarce Google oraz pozyskiwanie stałego ruchu na witrynę z internetu. Gdy planujemy rozpoczęcie takich działań, zastanówmy się, czy warto skorzystać z oferty specjalisty SEO czy może samodzielnie wykonywać pewne czynności a tych, których nie potrafimy zlecać niezależnie. W tym tekście odpowiadamy na to pytanie […]

Ile trwa pozycjonowanie? Kiedy zobaczymy pierwsze efekty?
Pozycjonowanie stron internetowych jest bardzo złożonym procesem. Wiele osób zlecając go, nie rozumie do końca jego przebiegu, a co za tym idzie nie orientuje się, jak długo może potrwać. Chcąc promować swoją stronę internetową, zależy nam przeważnie na czasie i na tym, aby jak najszybciej znalazła się na wysokich pozycjach w Google oraz przynosiła nam […]

Jak możemy wspomagać i wspierać działania agencji SEO, która pozycjonuje naszą witrynę?
Pozycjonowanie stron internetowych jest procesem, który najczęściej obserwujemy ze wzmożoną aktywnością. Jeśli je zlecamy, chcemy, aby nasza strona www znalazła się jak najszybciej na szczycie listy wyników wyszukiwania w danej kategorii oraz chcemy wspomóc ten proces. Często nie znamy się jednak na pozycjonowaniu stron www i dlatego je zlecamy. Istnieje jednak kilka czynności, dzięki którym […]

Pozycjonowanie stron internetowych – co to jest? Czy potrzebujesz SEO?
Poradniki dotyczące promocji strony internetowej jako jeden z podstawowych elementów strategii marketingowej wymieniają pozycjonowanie. Jednak co to właściwie jest pozycjonowanie? Czy różni się od pojęcia SEO? Postaramy się wyjaśnić oba zagadnienia w możliwie przystępny sposób. Szukając informacji w Internecie, 98% Polaków wpisuje zapytanie w wyszukiwarkę Google. Zdecydowana większość z nich nie przechodzi nigdy na drugą […]

Długość meta description w 2020 roku. Ile znaków może mieć opis strony?
Metatag „meta description” jest atrybutem HTML, opisującym w krótki, zwięzły sposób zawartość strony internetowej. Opis meta description pojawia się w wynikach wyszukiwania Google (i innych wyszukiwarek), mając duży wpływ na współczynnik wejść na naszą stronę WWW. Jak skonstruować krótki opis i jaką długość ma mieć meta description? Jak napisać meta description? W grudniu 2017 Google […]

Fraza kluczowa w nazwie domeny – skuteczna forma pozycjonowania?
Pozycjonowanie to szereg złożonych działań, mających na celu poprawę pozycji danej strony w wyszukiwarkach. Jednym z nich jest zadbanie o to, aby w treści witryny znajdowało się jak najwięcej fraz kluczowych – takich, które mają najwięcej wyszukiwań na miesiąc (i zgodnych z tematyką strony). Oczywiście należy to robić z rozwagą, czyli bez ich nachalnego wciskania w […]

Rozliczanie za pozycjonowanie: Efekt czy Abonament?
CHCIAŁBYM POZYCJONOWANIE W ROZLICZENIU ZA EFEKT” – „ABONAMENT TO DLA NAS BARDZO WYSOKI KOSZT… Przede wszystkim zastanówmy się nad słowem „koszt”. Osobiście przekonałem się do traktowania pozycjonowania jako inwestycji w swoją stronę lub sklep i jestem przekonany, że środki przeznaczana na pozycjonowanie nie są pieniędzmi wyrzuconymi w błoto. Wiele osób boi się tego typu usług, ponieważ efekty […]

Robots.txt i sekcja META – do czego służą i czy są potrzebne?
To, czy Robots.txt jest potrzebny podczas pozycjonowania, jest kwestią sporną. Jedni mówią, że jest obowiązkowy, drudzy powiedzą, że w sumie z niego nie korzystają. Prawdą jednak jest, że potrafi być bardzo pomocny nie tylko w optymalizacji, ale właściwie w prawidłowym funkcjonowaniu naszej witryny. To samo można powiedzieć o sekcji META. Czym dokładnie jest Robots.txt i […]

Blaski i cienie dzisiejszej branży SEO
Branża SEO jest dziś w momencie fali wznoszącej. Sytuacja ta powoduje, że liczba osób pracujących w tym biznesie stale wzrasta. Wiadome jest jednak to, że każda hossa zostanie przykryta bessą. Co zatem zrobić aby utrzymać w tej ciągle rozwijającej branży gdy za jakiś czas przyjdzie realna recesja?
Najnowsze komentarze