Duplicate content – jakie niesie ze sobą zagrożenia?
Duplicate content – czyli dosłownie „Powielanie treści” – to dość powszechne zjawisko w świecie internetu. A pod względem pozycjonowania – niezwykle groźne. Jeżeli Google odkryje, że na naszej stronie się on znajduje, może przestać ją indeksować, co prowadzi do spadków pozycji. A to tylko niektóre z zagrożeń, jakie ze sobą niesie. Dowiedz się więcej o […]
14 przydatnych narzędzi dla copywritera
Aby zostać copywriterem wystarczy tylko komputer i edytor tekstu. Tak? Błąd! Nawet taki zawód jak copywriter potrzebuje kilku narzędzi, dzięki którym praca będzie szybsza, przyjemniejsza i bardziej profesjonalna. Przedstawione poniżej programy i strony są w większości darmowe, więc może z nich skorzystać każdy – zarówno bloger-pasjonat, jak i zawodowy copywriter.
Jak zwiększyć ruch na stronie www?
Ruch na stronie jest niewątpliwie najważniejszą kwestią w prowadzeniu e-biznesu. To za klientami idzie zysk, popularność i rozwój całej firmy. Im większa liczba użytkowników na naszym portalu internetowym, tym powinniśmy zauważać odpowiednio wzrost pozytywów. Po prostu, żaden sklep internetowy czy blog nie będzie istniał bez ruchu, dlatego starajmy się o niego dbać, aby był on […]
Co zrobić aby mieć więcej czytelników na blogu?
Jeśli prowadzisz własnego bloga to na pewno piszesz go z nadzieją, że Twoje wpisy przeczyta jak największa liczba ludzi. Czekasz na wzrosty w statystykach oglądalności oraz na wzrosty w liczbie komentarzy pod wpisami. Zdobywanie nowych i wiernych czytelników nie jest zadaniem trudnym, jeśli Twoje działania na blogu będą przemyślane. Poniżej prezentujemy wybrane sposoby jak mieć […]
Najnowsze komentarze