Content marketing
Jak zwiększyć ruch na stronie www?
Ruch na stronie jest niewątpliwie najważniejszą kwestią w prowadzeniu e-biznesu. To za klientami idzie zysk, popularność i rozwój całej firmy. Im większa liczba użytkowników na naszym portalu internetowym, tym powinniśmy zauważać odpowiednio wzrost pozytywów. Po prostu, żaden sklep internetowy czy blog nie będzie istniał bez ruchu, dlatego starajmy się o niego dbać, aby był on wartościowy i naturalny. Za klientami idzie darmowa reklama, gdyż świadcząc wysokiej jakości usługi, użytkownicy będą polecać twoją firmę swoim znajomym, a także zyskasz renomę oraz pozycję eksperta w swojej dziedzinie. Warto dobrze zastanowić się nad swoją strategią i skutecznie ją realizować.
WIDOCZNOŚĆ W SIECI
Przede wszystkim powinniśmy zadbać o widoczność w sieci i atrakcyjny wygląd naszej witryny internetowej. Dobrze zoptymalizowana strona będzie umieszczana wysoko w wynikach organicznego wyszukiwania, przez co zwiększa się prawdopodobieństwo, że użytkownik trafi na naszą ofertę. Warto także powierzyć stronę agencji interaktywnej, która umiejętnie zajmie się pozycjonowaniem. Odpowiednio zmodernizują witrynę, aby była zgodna z obowiązującymi normami Google. Człowiek najczęściej ocenia wzrokiem, dlatego od tego czy osoba pozostanie na naszej witrynie zależy budowa strony, wykorzystane kolory czy zdjęcia. Pamiętajmy, że liczy się pierwsze wrażenie, dopiero później użytkownik zwraca uwagę na treści.
TWORZENIE PORTALU
Przy tworzeniu portalu powinniśmy także zwrócić uwagę na nasze nagłówki w opisach. Im bardziej chwytliwy tytuł czy nagłówek, tym wrasta szansa na otwarcie materiału. Im silniejsze zainteresowanie, tym większe prawdopodobieństwo przejrzenia oferty. Tak samo warto poświęcić czas na przygotowanie odpowiedniego opisu. Powinien być właściwie nasycony słowami kluczowymi, zwiększy to nie tylko ruch, ale użytkownik będzie miał pewność, że trafił na właściwą stronę. Jednakże zwróćmy uwagę przy pisaniu treści, aby nie była tworzona pod wyszukiwarki, ale na pierwszym miejscu stawiajmy użytkownika. Wartościowy opis jest bardziej interesujący, przez co będzie przyciągał nowych odbiorców, a obecni będą do nas częściej wracać. Nie kopiuj od innych, personalizacja jest bardziej ceniona. Po pewnym czasie jednak warto zastanowić się nad urozmaicaniem przedstawianych pozycji.
NIESTANDARDOWE TREŚCI
Zamiast standardowych treści możemy zacząć stosować podcast, blog czy filmy video. Niektórzy ludzie po prostu bardziej lubią oglądać niż czytać. Każdy jest inny i ma inne preferencje, dlatego im więcej udogodnień tym lepiej. Warto także budować swoją markę w mediach społecznościowych, oczywiście nie należy wstawiać tam całych treści, tylko ciekawe nagłówki odsyłające na naszą stronę lub to czego normalnie nie wrzucamy na naszą stronę, po prostu zacząć na nich żyć. Można także rozpocząć współpracę z blogerami, wymieniać się treściami, przez co oba portale mogą zwiększyć ilość użytkowników. Komentuj także inne, podobne tematycznie blogi. Dodawaj swoje imię oraz adres strony. Wartościowa, merytoryczna dyskusja zwróci uwagę także na ciebie. Podobnie możesz zacząć udzielać się na forach branżowych, gdzie najczęściej szuka się opinii na dany temat. Korzystny ruch na stronie zapewni nam także odpowiednio skomponowany mailing i newsletter. Informują użytkownika o wprowadzonych nowościach i zachęcają użytkowników do częstszych odwiedzin.
Komentarze (0)