Adwords

Krok I – Skuteczna Kampania Adwords

Dodano: 4 sierpnia 2014 o 11:38   /   przez   /   Komentarze (0)

Aby Twoja firma odniosła sukces w internecie trzeba podjąć odpowiednie kroki. Czasami samo pozycjonowanie stron nie wystarcza. Wtedy ‚na ratunek’ wychodzą właściciele wyszukiwarek oferując nam reklamy. Nie są to jednak takie zwykłe reklamy.

CO TO JEST ADWORDS?

AdWords to nic innego jak reklamy opierające się na słowach kluczowych. Co to oznacza? Wyświetlają się tylko przy okazji podania odpowiednich słów. Oznacza to więc tyle, że jeżeli wpiszemy hasło ‚klimatyzacja’ nie wyskoczy nam reklama opon zimowych, tylko np. jakiejś konkretnej firmy zajmującej się produkcją bądź dystrybucją klimatyzatorów. Prawda, że proste?

JAK ZACZĄĆ?

Wystarczy utworzyć swoje konto na stronie Google AdWords. Przy tworzeniu reklamy sam dobierasz słowa kluczowe (jeżeli masz firmę z meblami kuchennymi i jesteś z Krakowa możesz wybrać, by Twoje reklamy wyświetlały się przy wpisaniu przez użytkownika słów „Meble kuchenne Kraków” lub „Meble do kuchni Kraków”). Jest to świetnie dobrana forma reklamy, ponieważ trafia do grupy osób, którą interesuje właśnie to zagadnienie. Przykład do działania reklamy dla słów kluczowych „Meble kuchenne Kraków” zamieszczam na zdjęciu poniżej.

CZY TO JEST DROGIE?

Google AdWords to Ty decydujesz ile chcesz płacić za swoją reklamę. Możesz ustalić dzienny budżet w wysokości 10 zł oraz cenę maksymalną za kliknięcie – 50 gr. Ważne jest również to, że płacisz tylko wtedy, gdy ktoś kliknie w Twoją reklamę.

Podsumowując – Google AdWords to skuteczna reklama Twojej firmy w sieci, w której to Ty ustalasz opłatę, którą uiszczasz tylko w zamian za realne wyniki.

Komentarze (0)

Treść komentarza

Treść komentarza
Imię E-mail WWW