
Optymalizacja obrazków – czy jest ważna?
Content według SEO to nie tylko sama treść. To również filmy, infografiki, a także obrazki. Sama ich obecność to jednak za mało. Ważna jest również ich optymalizacja, która jeszcze bardziej zwiększy widoczność strony w wyszukiwarkach. Jak bardzo jest to jednak istotne pod kątem pozycjonowania? Dowiedz się więcej na ten temat poniżej. Współczesne pozycjonowanie stawia przede wszystkim na treść. […]

Praktyczne narzędzia przydatne do analizy SEO
Analiza SEO strony internetowej jest dziś jedną z ważniejszych czynności, którą należy wykonać przed optymalizacją i promocją witryny. Aspekt ten jest bardzo często pomijany lub wykonywany niedokładnie, z czego wynikają późniejsze kłopoty. Dziś przedstawiamy telegraficzny przegląd wybranych narzędzi pomocnych przy działaniach SEO. PO CO WŁAŚCIWIE WYKONYWAĆ ANALIZĘ SEO? To tak jakby zapytać – a po co lekarz […]

Co właściwie możemy znaleźć w ofercie na pozycjonowanie?
Jako handlowcy agencji SEO pozycjonującej strony i sklepy internetowe bardzo często spotykamy się z pytaniami, co właściwie Państwo dla nas zrobią? Jakie są wytyczne odnośnie naszej strony? Jak to wpływa na ruch? Z jakich narzędzi Państwo korzystają? Co należałoby poprawić i jakie rozwiązania wdrożyć? Jednakowa odpowiedź na te pytania nie jest możliwa dla każdej strony i […]

Zanim rozpoczniemy pozycjonowanie Twojej strony
Zarówno przygotowanie oferty na pozycjonowanie strony jak i późniejsze działania realizowane w zakresie umowy z agencją SEO wymagają wcześniejszego dokonania kilku kluczowych analiz. Proces od zapytania ofertowego do rozpoczęcia prac pozycjonerskich składa się z czterech niezbędnych etapów. BADANIE POTRZEB Dobry Account Manager przed przystąpieniem do złożenia oferty na pewno rozpocznie rozmowy z klientem od zadania szeregu pytań, z […]
Jak pozycjonować aby odnieść sukces? – modele pozycjonowania
Każdego roku coraz więcej firm decyduje się na współpracę z pozycjonerem. W czasach kiedy strona internetowa jest obowiązkiem dla każdego szanującego się przedsiębiorcy trzeba wykazać się zdecydowanie większym zaangażowaniem w sieci. Przyjrzyjmy się dziś jaki model usług SEO warto wdrożyć we własnym biznesie. POZYCJONOWANIE STACJONARNE Pozycjonowanie stacjonarne to model współpracy polegający na tym, że specjalista ds. SEO pracuje […]

Wszystko o pozycjonowaniu lokalnym
Lokalne pozycjonowanie stron to fundament jeśli chodzi o budowanie swojej marki na „regionalnym” podwórku. Niezależnie od tego w jakiej branży działasz musisz zdawać sobie sprawę z siły jaką niesie za sobą Internet. Jeżeli jesteś w nim widoczny – twoja marka czy usługi będą popularniejsze. Utrzymasz starych klientów i pozyskasz nowych. Będziesz rósł w siłę, a konkurencja […]

Google zwiększa długość opisów w wynikach wyszukiwania
Najnowsze wieści z frontu branży SEO. Google wypuściło oficjalną informację o zmianie długości opisów stron w wyszukiwarce do 230 znaków. Zmiany były już widoczne od jakiegoś czasu, ale jak do tej pory dotyczyły głównie stron znajdujących się w top 3. Nie było też sztywnej reguły wyświetlania opisów. Znacznik title pozostaje na poziomie ok. 160 znaków.

Budowa strony a pozycje w Google
Aby Twoja strona stała się popularna w internecie, powinna się znajdować na wysokiej pozycji w wyszukiwarce, najczęściej w Google. Dlaczego? Ponieważ to tam potencjalni klienci szukają interesujących ich usług i produktów, wpisując odpowiednie frazy. Należy więc tak zaprojektować stronę internetową, aby to właśnie ona była pierwszym wyborem wśród użytkowników. Dobrze – to jak w takim […]

Czego unikać przy optymalizacji strony?
Przed rozpoczęciem pozycjonowania strony internetowej należy ją jak najlepiej zoptymalizować. Każdy właściciel firmy, chciałby, aby jego strona internetowa znalazła się w TOP 10. Początkujący pozycjonerzy mają do dyspozycji ogrom informacji na różnego rodzaju portalach webmasterskich. Niestety mimo to, można znaleźć wiele błędów i niedociągnięć, których wyeliminowanie może prowadzić do lepszej widoczności strony w wyszukiwarkach internetowych. […]
Najnowsze komentarze